U bent starter, dus:
- u overweegt ondernemer te worden of
- u bent al een tijdje als ondernemer aan de slag

U weet dat aan het ondernemen onherroepelijk risico’s zijn verbonden. U weet dat u aan allerlei verplichtingen moet voldoen. U krijgt te maken met de Kamer van Koophandel, de Belastingdienst, uitvoeringsinstellingen, werknemersverzekeringen, de bank, de notaris en ga zo maar door.

Het belang van een goede financiële administratie

Wanneer u goed voorbereid van start gaat, vergroot dat uw slagingskans als ondernemer. Wanneer u weet waar u aan begint, op welke markt u zich gaat richten en met welk prodcut of welke dienst u dit gaat doen en wanneer u weet met welke aanpak u de meeste kans op succes heeft, bent u al een eind op de goede weg. Zet u ook nog eens uw financiële administratie vanaf het begin goed op, dan maakt u een vliegende start.

De Valkering Groep begeleidt al sinds jaar en dag startende ondernemers. We weten hoe ingewikkeld zo'n start kan zijn en kunnen u voorzien van gespecialiseerd advies. U krijgt alle aandacht en begeleiding krijgt die u van een accountant, belastingadviseur en/of administrateur mag verwachten.

Denkt u erover een eigen onderneming te beginnen?

Wij begeleiden u graag bij het opzetten van uw financiële administratie en we maken duidelijke afspraken met u over wie wat doet. Coaching en zelfwerkzaamheid staan voorop, zodat u altijd op de hoogte bent van hoe het met uw onderneming gaat. De precieze opzet van uw financiële administratie is afhankelijk van de geplande omvang van uw onderneming, de automatiseringsmogelijkheden en uw kennis van administratieve processen. Vanuit deze financiële administratie kunt u vervolgens gemakkelijk uw fiscale verplichtingen afleiden.

Wij kunnen uw totale administratie verzorgen

Wilt u geen omkijken hebben naar uw administratie, maar wel op elk moment kunnen zien hoe uw onderneming ervoor staat? Wij werken met nagenoeg alle financiële administratieverwerkingsprogramma's: Exact, Muis, Snelstart, Twinfield, etc. Samen met u bespreken wij hoe de administratie moet worden opgezet en hoe de administratie moet worden verwerkt en beheerd. Wij kunnen alle denkbare en gewenste rapportages verzorgen die u nodig heeft om uw bedrijf optimaal te laten draaien. Wij kunnen voor u:

• de administratie opzetten;
• de administratie invoeren;
• de jaarrekening samenstellen;
• de omzetbelastingaangifte verzorgen;
• de vennootschapsbelastingaangifte verzorgen;
• tussentijdse rapportages verzorgen.

Maak vandaag nog een vrijblijvende afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Meer weten?


Direct een offerte


En waar moet u zoal aan denken? 

 

  • administratie opzetten; 
  • administratie invoeren; 
  • jaarrekening samenstellen;
  • verzorgen van omzetbelastingaangifte; 
  • vennootschapsbelasting;
  • aangifte verzorgen;